คอร์ดเพลง คอร์ดกีต้าร์ไฟฟ้า เพลง ฝันว่างูกัดนำ – ภานุ สีมา (Phanu Seema)

คอร์ดกีต้าร์ไฟฟ้า เพลง ฝันว่างูกัดนำ

เนื้อเพลงท่อนฮิต คอร์ดกีต้าร์ไฟฟ้า เพลง ฝันว่างูกัดนำ

ฝันว่างูกัดนำ คำร้อง ทำนอง : ภานุ สีมาเรียบเรียง : พิเชฐ ปีติขับร้อง : ภานุ สีมา เมื่อคืนแมนฝันเรื่องประหลาดฝันว่างูกัดที่หว่างขาต่ำ ๆ คืนก่อน ก็ฝันว่างูกัดนำ เมื่อคืนก่อนก็ฝันว่างูกัดนe บ่อยากสิจำ แต่มันฝังติดใจ……….. ให้อีแม ……

คอร์ดกีต้าร์ไฟฟ้า เพลง ฝันว่างูกัดนำ

คอร์ดกีต้าร์ง่ายๆ คอร์ดกีต้าร์ไฟฟ้า เพลง ฝันว่างูกัดนำ

เนื้อร้อง คอร์ดกีต้าร์ไฟฟ้า เพลง ฝันว่างูกัดนำ

เนื้อ เพลง ฝันว่างูกัดนำฝันว่างูกัดนำคำร้อง ทำนอง : ภานุ สีมา
เรียบเรียง : พิเชฐ ปีติ
ขับร้อง : ภานุ สีมาเมื่อคืนแมนฝันเรื่องประหลาดฝันว่างูกัดที่หว่างขาต่ำ ๆคืนก่อน ก็ฝันว่างูกัดนำ เมื่อคืนก่อนก็ฝันว่างูกัดนeบ่อยากสิจำ แต่มันฝังติดใจ
………..ให้อีแม เพินผัดแก้ควมฝันเพินผัดวาจังซั่น สิมีผู้สาวเด้นาย” เขาสิมามักลูกซายแมเหมิดใจ อั่น…สิมามักลูกซายแมเหมิดใจถึงขั้นยอมพลีกาย… โอ้ย! เป็นฮ่าย น้อฮือ ……. ”
…………อีพอแฮงฝันดีได้เลขมันตรงสเปค กับเลขจากมือถือเลขศรีสะเกษ เลขระยอง กะคือ ๆ เลขศรีษะเกษ เลขระยอง กะคือ ๆเพิ่นกะเลยวา อื้อหือ!….” ได้เลขดังตัวนี่ ”
……………..* ควมฝันน้อย ฝันน้อย ของคนซั่นล่างชีวิตแมนฮ่าง ๆ ฮ่าง ๆ ถืกเลขบ้างกะวาดีบัดฮานี่ ฮานี่ อีแมวาสิมีเมียส่วนลึกมันกะใจเสีย ” โอ๊ย!….เสียดายความโสดจัง … ”
…………..ยังเฝ้ารอ อยากสิพ่อจักเทือสาวสวยที่เหลือ ๆ จะสนอ้ายไหมนางยกมือไว้ พอให้อ้ายมีหวัง อั่น…ยกมือไว้ พอให้อ้ายมีหวังให้เจ้ายูใต้ล่าง (ยูล่างเวทีนั่นหละ) เด้อ อ้ายสิยูทางเทิง

ศิลปิน ภานุ สีมา (Phanu Seema)

Related Posts

ฟังเพลงฟรี คอร์ดกีต้าร์ไฟฟ้า เพลง ฝันว่างูกัดนำ

, , , , , , ,