คอร์ดเพลง คอร์ดกีต้าร์ไฟฟ้า เพลง อ้ายลืมน้องสา – ทราย ปทุมทอง (Nattharika Matsoi)

คอร์ดกีต้าร์ไฟฟ้า เพลง อ้ายลืมน้องสา

เนื้อเพลงท่อนฮิต คอร์ดกีต้าร์ไฟฟ้า เพลง อ้ายลืมน้องสา

บ่ได้อยากสิเฮ็ดให้อ้ายมีความหวัง ทุกอย่างที่เว่าให้ฟังยามน้องทุกข์ใจ เจ็บจากเขาก็มาให้อ้ายเช็ดน้ำตาให้ จนความรักก่อเกิดในใจ บ่อาจห้ามไหว เกินธรรมดา ขอโทษที่เฮ็ดให้อ้ายเว่าบ่ได้ ……

คอร์ดกีต้าร์ไฟฟ้า เพลง อ้ายลืมน้องสา

คอร์ดกีต้า ง่ายๆ คอร์ดกีต้าร์ไฟฟ้า เพลง อ้ายลืมน้องสา

เนื้อร้อง คอร์ดกีต้าร์ไฟฟ้า เพลง อ้ายลืมน้องสา

เนื้อร้อง เพลง อ้ายลืมน้องสาบ่ได้อยากสิเฮ็ดให้อ้ายมีความหวังทุกอย่างที่เว่าให้ฟังยามน้องทุกข์ใจเจ็บจากเขาก็มาให้อ้ายเช็ดน้ำตาให้จนความรักก่อเกิดในใจบ่อาจห้ามไหว เกินธรรมดาขอโทษที่เฮ็ดให้อ้ายเว่าบ่ได้ได้แต่นั่งฮ้องไห้หลบอยู่ข้างฝาขอโทษและน้องขอคืนทุกอย่างที่เคยสัญญาให้ลืมมันสาจบและลบเรื่องราว***ลืมน้องให้จบ ลบน้องถิ่มสา ขอโทษที่ผ่านมาน้องขอลาก่อนบ่ปฎิเสธดอกว่าคิดถึงลังเทือน้องกะฮำฮอนคิดฮอดอ้ายตอนกอดเขานอนแต่ก็ทำได้เพียงเท่านี้บ่ได้อยากสิเฮ็ดให้อ้ายเหงาหัวใจอยากให้อ้ายเฮ็ดใจแล้วลืมน้องสาบุญของน้องบ่พอถึงสานต่อก็มีน้ำตาอ้ายลืมน้องสาที่ผ่านมาคิดว่าฝันไป
ดนตรี……………..**บ่ได้ถิ่มอ้ายไว้หรือจากไปย่อนเขากลับมาแต่มันถึงเวลาที่น้องนั้นคงต้องไปขอบคุณอ้ายที่เฝ้าดูแลแล้วกะเทคแคร์ยามน้องทุกข์ใจ(ซ้ำ***,***)บ่ได้อยากสิเฮ็ดให้อ้ายเหงาหัวใจอยากให้อ้ายเฮ็ดใจแล้วลืมน้องสาบุญของน้องบ่พอถึงสานต่อก็มีน้ำตาอ้ายลืมน้องสาที่ผ่านมาคิดว่าฝันไป

เจ้าของผลงานเพลง ทราย ปทุมทอง (Nattharika Matsoi)

Related Posts

ฟังเพลง ออนไลน์ 24 ชั่วโมง คอร์ดกีต้าร์ไฟฟ้า เพลง อ้ายลืมน้องสา